28 January 2013

Pertemuan aku dan dia.....



Adakah pertemuan itu takdirku bersamanya.. 21 januari 2013..tarikh yang mula mencambah rasa gembira..Dia hadir menghulur rasa kasihnya padaku.. Aku dan dia jauh berbeza..buka kerna harta dan rupa tapi kerna ilmu agamanya.........ketika aku menerima perkabaran itu..aku hanya ketawa tidak percaya kerna aku berfikiran itu hanya lawak semata...tapi bila dia begitu bersungguh..bertemu baba dan mama...membuatkan aku gundah gulana...bersediakah aku menerimanya dalam hidupku...mampukah aku menerima dia dalam hidupku.. Bila aku bersendirian...aku selalu terfikir ikhlaskah dia menerima aku dalam hidupnya.....Adakah dia dahan yng rendang tempat aku menumpang kasih. Sesungguhnya aku berasa jerdil dihadapnya...adakah dia pendamping dunia akhiratku..........



Aku hanya inginkan kasih yang berwarna warni seperti pelangi....
tertunaikan impianku nanti... 


No comments:

Post a Comment